Schooltijden

Start van de dag

Vanaf 8.00 uur staat, iedere dag, de deur open.

Kinderen kunnen direct naar binnen doorlopen, voor ontmoeting met de leerkracht of groepsgenoten, ze kunnen alvast aan het werk gaan, of een boek pakken als ze dat fijn vinden. Ook ouders, grootouders en de oppas, nodigen we van harte uit om even binnen te lopen voor een gesprekje, ontmoeting met de leerkracht of werkt te bekijken van de kinderen op de dinsdag- en vrijdagochtend.

Om 8.10 uur gaat de bel als teken dat alle kinderen naar binnen gaan. Ouders, grootouders of de oppas nemen afscheid van de kinderen zodat in iedere groep om 8.15 uur gestart wordt met het lesprogramma. De leerkrachten zijn aanwezig in de groepen, daarom is er voor schooltijd geen pleinwacht aanwezig.

Schooltijden

Groep 1 t/m 4                  maandag, dinsdag en donderdag                            8.15-14.15 uur

woensdag en vrijdag                                                 8.15-11.45 uur

Groep 5 t/m 8                  maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag               8.15-14.15 uur